נגישות
  • ניווט בעזרת מקלדת
  • התאמה לעוורי צבעים (גווני שחור/לבן)
  • התאמה לכבדי ראיה (צבעוניות הפוכה)
  • פונט נגיש
  • AAA
  • ביטול הנגישות (תצוגה רגילה)
  • נוסף לסל קניות:

פתרונות טלפוניה

מרכזיות טלפון

אפשר לומר שכיום זה נפוץ מאוד לעשות שימוש במרכזיות מיוחדות המיועדת למענה טלפוני אנושי למען שירות לקוחות אפקטיבי. מרכזיות טלפון מאפשרות לעסקים כיום להעניק ללקוחות שלהם שירות ברמה גבוהה ולאפשר להם לקבל מענה לכל שאלה שרק צצה להם. אין ספק שאם יש לכם עסק שיש לו לקוחות רבים שצריכים עזרה על בסיס קבוע, הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות למען הלקוחות שלכם זה פשוט להפעיל מרכזיות טלפון מיוחדות שבהן יעבדו טלפניות מקצועיות שידעו כיצד לענות על כל שאלה שרק תצוץ מצד הלקוחות שלכם.

  • סדרה חדשה

    KX-NT551
  •  חדש !
    הכל כלול!

    Panasonic KX-HTS32 All-in-One
    2,880
    2,550
  • מרכזיית NS1000
  • מרכזיית NS500
  • סדרה חדשה

    טלפון דיגיטלי דגם KX-DT543
  • סדרה חדשה

    טלפון IP דגם KX-NT543 / KX-NT546
  • סדרה חדשה

    טלפון IP דגם: KX-NT560
  • סדרה חדשה

    טלפון IP דגם: KX-NT553 / KX-NT556
  • סדרה חדשה

    טלפון IP דגם: KX-NT511
  • סדרה חדשה

    טלפון דיגיטלי דגם KX-DT521
  • טלפון SIP דגם: KX-UT670
  • סדרה חדשה

    טלפון דיגיטלי דגם: KX-DT546
  • טלפון דיגיטלי KX-T7665
  • טלפון דיגיטלי KX-DT346
  • טלפון דיגיטלי KX-DT343
  • טלפון דיגיטלי KX-DT333
  • טלפון דיגיטלי KX-DT321
  • טלפון IP דגם: KX-NT346
  • טלפון IP דגם: KX-NT343
  • טלפון IP דגם: KX-NT366
  • טלפון IP דגם: KX-NT321
  • טלפון SIP דגם: KX-UT123
  • טלפון SIP דגם: KX-UT133
  • טלפון SIP דגם: KX-UT113
  • טלפון SIP דגם: KX-UT136
  • Sound Station 2
  • Sound Station 2 no LCD
  • טלפון IP דגם: KX-NT400
  • טלפון אנלוגי KX-T7735
  • טלפון שולחני KX-TS880
  • KX-DT590
  • פנסוניק KX-WT115
  • KX-T7740
  • KX-DT390
  • KX-NT305
  • פנסוניק KX-TCA275
  • מרכזיות TDA
  • KX-NT700
  • פנסוניק KX-TCA175
  • מרכזיות אנלוגיות
  • מרכזיות NCP
  • VTX 1000 Basic
  • מרכזיות TDE
  • טלפון אנלוגי KX-T7730
  • KX-NT303
  • פנסוניק KX-TCA364
  • טלפון שולחני דגם: T2375
  • טלפון SIP דגם: KX-UT248

מרכזיות טלפון לעסק מצליח

כל עסק מצליח שעוסק בתחום שירות הלקוחות חייב מרכזיות טלפון אשר יוכלו להעניק ללקוחות שלו מענה הולם לצרכים שלהם. הרבה פעמים לקוחות יכולים להיות עם שאלות אשר צצות להם או שהם פשוט לא בטוחים מה עליהם לעשות בכדי ליהנות מהשירות של העסק שלכם.

כיום אפשר למצוא פתרונות מעולים לכל מרכזיה טלפונית אשר רוצים להתנהל כראוי ובאופן מצליח. כלומר בכדי שהדבר יקרה בהתאם לציפיות שלכם, יהיה חשוב מאוד מבחינתכם לקנות טלפונים איכותיים, מושבים נוחים לעובדים שלכם ואת כל הכלים הנחוצים למען עבודה איכותית של כל אחד מהעובדים שלכם. תחשבו על זה כך: ככל שלעובדים במרכזייה שלכם יהיה יותר נוח בזמן העבודה, כך יתאפשר להם לעבוד ברמה יותר טובה ולספק תשובות יותר טובות לכל אחד מהלקוחות של העסק שלכם שצריך עזרה.

אם אתם רוצים לראות את העסק שלכם מצליח ומגיע לרמה הבאה, אל תחששו לעשות שימוש במרכזייה טלפונית. אמנם בתחילה בעבור עסקים קטנים הדבר עלול להיתפס כמטרד ודבר מסובך לניהול, אך תדעו לכם שאם נעשה שימוש בציוד הנכון ומגיעים עם הרצון המתאים להצליח, אין סיבה בעולם שלא תצליחו לנהל מרכזייה טלפונית מצליחה שתהיה באמת לפי הדרישות שלכם. רק כך תוכלו להצעיד את העסק שלכם קדימה ולוודא שהלקוחות שלכם מקבלים כל מה שמגיע להם כאשר הדבר נוגע לשירות של העסק שלכם. אז אל תמתינו עם זה ותבדקו מה אתם יכולים לעשות עם העסק שלכם בשביל לשדרג אותו.