מרכזיית NS500
מערכת NS500 של Panasonic מרכזייה המשלבת תקשורת IP על גבי רשתות מקומיות ו/או תשתית רחבת פס וכן קישור למערכות המחשוב בארגון עם תקשורת מסורתית ובכך מאפשר יישום מגוון פתרונות תקשורת מתקדמים תוך כדי התייעלות וחסכון כלכלי.
היכולת לשלב תקשורת מבוססת IP עם תקשורת מסורתית (תשתית טלפוניה, ציוד קצה) וכך הארגון יכול לשמר את השקעתו ולעבור לשימוש במערכת תקשורת IP מתקדמת תוך כדי ניצול ושימוש בתשתיות וציוד קיים.
מעבר לשימור ההשקעה, החיבור מאפשר שדרוג ומעבר הדרגתי לתקשורת מבוססת IP בהתאם לתקציב ולצרכי הארגון.
המערכת כוללת מגוון תוכנות מתקדמות ועוצבה כמערכת מודולרית המותאמת לעולם מערכות המידע הן בטכנולוגיה והן בגודל ובמחברים הפיזיים, תוך כדי הקפדה על נוחות וקלות שימוש, איכות, אמינות וידידותיות לסביבה.
KX-NS500 יכולה לפעול כחלק מרשת תקשורת ארגונית כמערכת עצמאית או כמערכת הכוללת מספר מערכות, המערכת מספק מגוון יישומי תקשורת מתקדמים כגון:
- Unified Messaging (איחוד הודעות) – KX-NS500 כוללת מערכת ניתוב שיחות ומערכת דואר קולי בסיסית בת שני ערוצים אשר ניתנת להרחבה לעד 24 ערוצים ו- 400 שעות הקלטה כולל אפשרות שדרוג למערכת איחוד הודעות המאפשרת ממשק מאוחד לקבלה וניהול הודעות קול ודוא"ל אלקטרוני, הקלטת שיחות, נתב שיחות מתקדם, תמיכה במגוון שפות, זיהוי פקס אוטומטי עוד.
- Unified Communication (תקשורת אחודה) – המערכת מאפשרת אספקת ממשק משתמש איחד המשלב בין הטלפון והמחשב האישי לכדי ממשק תקשורת אחיד. ניתן להשתמש בתוכנת Communication Assistant או להשתמש בתוכנת Outlook כממשק תקשורת מאוחד.
כמו כן המשתמש יכול להאזין להודעות קוליות או לצפות בהודעות דואר אלקטרוני באמצאות תוכנה התומכת בפרוטוקול IMAP4 (כגון Outlook) אשר מאפשרת סנכרון בין המערכת והצגת סטאטוס הודעה מעודכן בכל מערכת.
המשתמש יכול לבחור את אופן ההתקשרות הרצוי שיחת טלפון, שליחת דוא"ל, צ'אט, הודעה קולית וכו'
- Call Center (מוקד טלפוני) – מרכזיית NS500 קיים פתרון מובנה וגמיש לניהול תורים המאפשר טיפול מהיר ויעיל במספר רב של שיחות נכנסות לנציגים במוקדים הטלפוניים כגון:
טלמרקטינג, מרכזי תמיכה, מוקדי הזמנות, מוקדי זימון תורים וכו'.מערכת מאפשרת חלוקת שיחות חכמה בין הנציגים והמחלקות השונות, שליטה על כמות השיחות הממתינות, מעבר בין תורים, הגדרת זמני המתנה, השמעת הודעות המתנה, הקלטת שיחות, השמעת מיקום בתור וזמן המתנה משוער ועוד.
כמו כן ניתן להוסיף עמדת צפייה המאפשרת לבקר את פעילות המוקד בזמן אמת וגם להפיק דוחות היסטוריים לצורך ניתוח פעילות המוקד.
תפעול המערכת השוטף ומאגר הנתונים המתקבל מאפשר לארגון לייעל ולשדרג את אופן טיפול הנציגים בשיחות המתקבלות במוקד וכן למדוד את הביצועי המוקד ולשפר את רמת השירות ללקוח.
וכמובן מעבר לפתרון המובנה ניתן לשלב מערכות Call Center חיצוניות במידת הצורך.
- הקלטת שיחות – המערכת מאפשרת ביצוע הקלטת שיחות רציפה או ע"פ דרישה. את הקלטות ניתן לשמור באופן אוטומטי בשרת אחסון חיצוני אשר מאפשר אחסון קבצים רבים לאורך זמן. בעת הצורך ניתן לאחזר הקלטות ע"פ מספר מתקשר, זמן שיחה, מספר שלוחה וכו'.
- קישור בין אתרים (Networking) – המערכת תומכת בחיבורי רשת בטכנולוגיות ISDN וגם בטכנולוגיות VOIP שדרכם אפשר להפוך כל ארגון מבוזר לארגון בעל תקשורת אחידה, יעילה ומתקדמת המאפשרת מגוון תוכנות כגון שיתוף משאבים, ניהול משותף, מספור אחיד וכו'.
יכולות אלו בשילוב אפשרות חיבור שלוחות מרוחקות של הארגון על גבי רשת המחשוב הארגונית מאפשרת אספקת רשת תקשורת פרטית, אחידה ומתקדמת הן לארגון קטן והן לארגון מבוזר אשר יש לו מספר אתרים רב ומובילה להתייעלות וזמינות גבוהה יותר תוך כדי חסכון וניצול משאבים משותפים.
קראו עוד: על מרכזיות IP
קראו עוד: על מרכזיית NS1000