נגישות
  • ניווט בעזרת מקלדת
  • התאמה לעוורי צבעים (גווני שחור/לבן)
  • התאמה לכבדי ראיה (צבעוניות הפוכה)
  • פונט נגיש
  • AAA
  • ביטול הנגישות (תצוגה רגילה)
  • נוסף לסל קניות:

פתרונות ומוצרים

מרכזיות לעסקים

חברת טלרז תקשורת מתאימה לצרכי הלקוח פתרונות תקשורת מלאים בתחומי התשתיות והתקשורת.

פתרונות התקשורת שהחברה מספקת הינם בתחומי תקשורת הטלפוניה וגם מרכזיות לעסקים קטנים או מרכזיות ביתיות ובכלל, תשתיות רשת, מצלמות אבטחה רשת וגם התקנה של מסכים בעלי טכנולוגיה מתקדמות, הכולל סלילה, תיחזוק והתקנה מלאה על גבי תשתית. החברה מספקת פתרונות על גבי מוצרים מהמתקדמים ביותר היום בשוק ובעלי יכולות שינוי ושדרוג דינאמיות.

מרכזיות ביתיות

בתחום פתרונות התקשורת, חברת טלרז תקשורת מבססת את פתרונות התקשורת על בסיס תשתית טלפוניה מסורתית ומרכזיות מסורתיות והתקנת מרכזיות מתאימות לצרכי והספק הלקוח. יחד עם זאת, טלרז תקשורת מתקינה אף מוצרי מרכזייה מהמתקדמים היום בשוק, העובדים על-גבי רשת המחשוב והאינטרנט, שימושים בעורקי SIP, ובעלי יכולות סנכרון מלא מול מחשבי העסק, או לחילופין מרכזיות IP משולבות אשר יודעות לעבוד גם עם עולם הטכנולוגיה המתבסס בעיקר על גבי הרשת הIP, אך יחד עם זאת עובדות בצורה אנלוגית בטכנולוגיה המסורתית. העמדות החכמות אשר החברה מספקת ומתקינה, בשילוב עם המרכזיות יוצרת סביבת עבודה נוחה ויעילה.

בתחום מצלמות אבטחה רשת החברה מבצעת התקנה מלאה החל מסלילה ועד הפעלת המצלמות. כיום תחום המצלמות אינו רק לצרכי אבטחה אלא גם לצורך מעקב שותף לצורך ייעול נכון. מוצרי החברה הם מהמתקדמים ביותר כיום בשוק.

הפתרונות אותם אנו מציעים מתאימים גם עבור מרכזיות לעסקים קטנים וגם עבור מרכזיות ביתיות, או עסק בכל גודל ויכולת, והיכולת הדינאמית לשינויי בעסק נעשית בצורה נוחה וקלה. כלל היכולות שאנו מציעים מסתכם במוצר שיכול להיות יחיד ומהווה את מרכז פעילות התקשורת שלך בעסק בכל ענפי התקשורת שעסקך צריך.

 

כיצד לבחור מרכזיה ביתית

עידן האינטרנט הביא עימו עסקים רבים אשר עובדים ופועלים מהבית, וההמלצה על מרכזיה ביתית הולכת וגדלה. מה הצורך באמיתי במרכזיה ביתית?

  • מרכזיה ביתית יכולה לתת מענה במקרה של כמות משתמשים גדולה, כמות גדולה של שיחות נכנסות ויוצאות, חיבור למכשירי הסלולר ותכונות טלפוניות מתקדמות, תמיכה במערכות ניהול לקוחות, תמיכה במספר שלוחות חיצוניות, ועוד.
  • מחירי המרכזיות יורדים משנה לשנה, יותר ויותר עסקים מתקינים מרכזיה ביתית בעסק אשר מתנהל מהבית. המחיר הסופי כולל התקנה, טלפוני קצה וכו' משתלם יותר.
  • מידת נוחיות גבוהה והתאמה לצרכי הרוכש.
  • אחריות לפרק זמן ארוך, כולל ביטוח ותחזוקה. כמובן שיש לוודא כל זאת לפני הרכישה.

מרכזיה ביתית וירטואלית

אגב, האפשרות לקבל מרכזיה ביתית וירטואלית מספק השירות שלכם, הולכת ונהיית יותר פופולארית בשנים האחרונות. קווי הטלפון הם שלוחות ויש לבדוק עד כמה המרכזיה הזו מתאימה לכם ומשרתת אתכם.

סוגים שוני של מרכזיות

בשנים האחרונות אנו עוברים שינוי בעולם של המרכזיות טלפון, בעבר היו בעיקר מרכזיות אנאלוגיות, דיגיטליות ומרכזיות של ספקי תקשורת. למרות המחיר הזול של מרכזיה ביתית אנלוגית, מומלץ שלא לרכוש אותה, היא כבר לא פופולארית וחסרה את השדרוגים האחרונים.

מומלץ לרכוש מרכזיות IP ואלו האפשרויות:
1. מרכזיה שמבוססת על קוד פתוח, לרוב מדובר בכרטיס PCI שיותקן על המחשב.

2. מרכזיה של משווקים מורשים ומוכרים שמתאפשרת באמצעות שירותי ענן. במקרה הזה מדובר על מספר רב של שלוחות, שאין בהן צורך במרכזיה הביתית, לכן כדאי לבדוק את האופציה הזו. הבחירה בין מרכזיה ככרטיס במחשב או מרכזיה כמוצר בפני עצמו היא בעיקר עניין של תחזוקה ואסתטיקה. אם אתם מעדיפים להפריד בין המרכזיה למחשב, כדאי לרכוש מרכזיה נפרדת.

לפני שרוכשים

יש מספר שאלות שחשוב לשאול ולברר לפני רכישת המרכזיה:

  • מה מספר קווי החוץ הנדרשים?
  • האם נדרש רצף מספרי על מנת לבצע חיוג ישיר פנימה?
  • מה מספר השלוחות הנדרשות ומה הסוגים שלהן?
  • האם המרכזיה מאפשרת חיבור לרשתות ותיקות וידועות?
  • האם המרכזיה מאפשרת שיחות SIP?
  • מה אפשרויות התמיכה והסיוע של הספק?
  • האם נדרש תפריט ניתוב קולי?
  • האם יש תוכנה לרישום שיחות?
  • האם המרכזיה תומכת בשפה העברית?

למי שמעוניין לרכוש את המרכזיה הביתית, אנו ממליצים על מרכזיה מסוג VoB. הנטבוקז של נטוויז'ן יכול להתאים לכם במידה ושתי שלוחות חוץ מספיקות לכם. המרכזיה הזו מספקת מגוון אפשרויות מתקדמות. גם לחברות נוספות כגון בזק ופרטנר יש מגוון פתרונות בנושא מרכזיות, ומומלץ לבחון את ההצעות ואת המחירים לעומק. חברות הסלולריות מציעות מרכזיות שמבוססות על הסלולר, קחו גם את זה בחשבון כשאתם בוחנים מה משרת אתכם על הצד הטוב ביותר.