נגישות
  • ניווט בעזרת מקלדת
  • התאמה לעוורי צבעים (גווני שחור/לבן)
  • התאמה לכבדי ראיה (צבעוניות הפוכה)
  • פונט נגיש
  • AAA
  • ביטול הנגישות (תצוגה רגילה)
  • נוסף לסל קניות:

מרכזיית AVAYA

מרכזיית טלפונים AVAYA IP OFFICE 500

אוויה היא חברה אמריקאית עולמית ונחשבת לאחת מגדולות היצרניות בעל תחום טלפונית IP.
החברה מספקת מוצר מרכזיות טלפוניה בכל העולם לעסקים גדולים וקטנים יחד ודוגלת ביצירת תקשורת בין אנשים בדרך היעילה ביותר.

למרכזיית AVAYA IP OFFICE 500  יש תמיכה מלאה בפרוטוקולי(TDM, IP, SIP), וכן היא תומכת בעד 12 צירי PRI ועד 1000 שלוחות כאשר משתמשים בהגדרה של מספר אתרים.


תכונות עיקריות מובנות:
 

  • יכולת שליטה מלאה על השלוחה דרך המחשב הנייד ללא קשר לסוג הטלפון. למערכת יש ממשק מלא המאפשר ללקוח לבצע את פעולות הטלפוניה דרך המחשב הנייד: קבלת שיחות, קבלת רשימת שיחות, העברת שיחות, חיוגים מהירים ועוד.
     
  • המרכזייה תומכת בביצוע שיחות ועידה של עד כ 64 משתתפים בכפילויות של מספר זה.
     
  • רישום מלא של כל השיחות שהתבצעו במרכזייה.
     
  • למרכזייה יכולת שליטה על ההודעות הקוליות. ניתן להשאיר הודעות קוליות אישיות או העברת הודעה קולית לתיבות אחרות ואף לדואר האלקטרוני.
     
  • רישום מלא של כל השיחות שהתבצעו במרכזייה.
     
  • כלי ניהול מלאים ועצמאיים על המרכזייה. ניתן להעתיק שלוחות ולנהל שלוחות או לבצע חסימות במרכזייה ועוד.
     
  • תמיכה בתוכנת ניהול לקוחות של MICROSOFT דרכה ניתן להתחבר למרכזייה לצכרי ניהול לקוחות החברה כגון דרך תוכנת MICROSOFT CRM.
     
  • ניתן לבצע אינטגרציה בין שרת הדואר הארגוני לבין המרכזייה בעזרת תוכנת UNIFIED MESSAGING.
     
  • ביצוע שליטה מלאה של ניתובי שיחות והקלטת שיחות, ניהולי תורים וקמפיינים במרכזייה בעזרת תוכנת ה VOICE MAIL PRO.