נגישות
  • ניווט בעזרת מקלדת
  • התאמה לעוורי צבעים (גווני שחור/לבן)
  • התאמה לכבדי ראיה (צבעוניות הפוכה)
  • פונט נגיש
  • AAA
  • ביטול הנגישות (תצוגה רגילה)
  • נוסף לסל קניות:

מרכזיות IP וירטואליות

כמו כל מוצר בשוק הטכנולוגי, גם מרכזיות IP וירטואליות משתפרות משנה לשנה, ומחירן בשוק נהיה ריאלי יותר ואטרקטיבי.

מרכזיה וירטואלית מול מרכזיה רגילה

ההבדל בין מרכזיה רגילה למרכזיה וירטואלית הוא זה: מרכזיה רגילה הינה בעצם כלי, קופסה, אשר טומנת בתוכה מעבד וכרטיסים שונים כגון כרטיס לקווים חיצוניים, כרטיס שלוחות, כרטיס לנתב שיחות, דואר קולי, מוזיקת המתנה, שיחת ועידה, ועוד.
מרכזיה וירטאלית, לעומת זאת, אינה קופסה פיזית אשר מותקנת בעסק שלכם, אלא שירות וירטואלי של טלפונים החומברים למרכיה אחת גדולה.

היתרונות של מרכזיות IP וירטואליות עבור העסק שלך

כולנו יודעים כי הוצאות התקשורת שלנו עבור העסק יכולות להיות גבוהות, ואם ניתן לחסוך, עדיף. עסק ממוצע יכול לחסוך באמצעות פתרונות תקשורת בהתאם לנתונים הבאים:

  • הוצאות תחזוקה – אין צורך בטכנאי אשר יגיע פיזית למקום העסק.
  • הוצאות תשתיות – דמיינו לעצמכם כי במקם שתצטרכו להשקיע בפריסת תשתית חדשה למחשבים, ופריסת תשתית חדשה לטלפונים, תוכלו ליהנות מתשתית אחת עבור שניהם? כאשר מתחברים עם מרכזיות IP וירטואליות, אין צורך גם בעלויות תשתית, כיוון שכל התשתיות קיימות כבר.
  • הוצאות ספק חיצוני – אין תלות בספק חיצוני, ועלות ניהול המערכות יורדת.
  • עלות שיחות – כל השיחות המתבצעות בין הסניפים אשר מחוברים לאותה מרכזייה הינן ללא עלות, חסכון משמעותי אשר יכול להגיע גם לעשרות אלפי שקלים בשנה.

התייעלות העסק כתוצאה משדרוג למרכזייה הוירטואלית

המרכזייה הוירטואלית בעיקר פותחת בפניכם עולם חדש בו אתם לא תלויים במקום אחד ויכולים לעבוד מכל מקום. אתם יכולים לעבוד מהבית או גם בעת נסיעה בחו"ל, יכולים לבצע את עבודתכם, ולו גם בצורה חלקית, גם אם אתם נעדרים מהמשרד עקב מילואים, אירוע, מחלה או כל דבר אחר, ויש לכם אפשרות לעבוד בצורה חלקית, המרכזייה הווירטואלית לשירותכם
המרכזייה הזו מאפשרת שילוב חכם עם מערכות ניהול הלקוחות אשר בעסק, בצורה זריזה וקולחת. כאשר לקוח מתקשר, המערכת יכולה מיד להקפיץ חלון עם כרטיס הלקוח במסך מולכם, מציגה לכם את כל הנתונים הרלוונטיים לגבי הלקוח. עניין זה מהווה שינוי משמעותי שפירושו: מקצועיות, מוניטין חיובי, רצינות. כל אלו בעלי השפעה טובה על העסק שלכם.
דוחות ומעקב – אחד היתרונות הגדולים של המערכת הזו היא מעקב אחר פעילות המרכזייה, איתור בעיות וטיפול בהן, הפקת דוחות, ובעצם בקרה מלאה על כל תחום התקשורת הזה.
מרכזיות IP וירטואליות הן בהחלט צעד חכם ומשמעותי לקראת קידום העסק שלכם, ומעבר מעולם החומר לעולם הוירטואלי, בו אתם לא תלויים בזמן או במקום, יכולים להיות בכל מקום בעולם, ולחבר את המחשב שלכם למרכזיה הוירטואלית, אשר מספקת לכם את כל הנתונים בין רגע.