נגישות
  • ניווט בעזרת מקלדת
  • התאמה לעוורי צבעים (גווני שחור/לבן)
  • התאמה לכבדי ראיה (צבעוניות הפוכה)
  • פונט נגיש
  • AAA
  • ביטול הנגישות (תצוגה רגילה)
  • נוסף לסל קניות:

מרכזיות IP או מרכזיה בענן

מה מתאים לעסק שלך?

אחד האתגרים הגדולים ביותר שניצבו מאז ומתמיד בפני ארגונים ובתי עסק היה התקשורת - הקשר עם העולם החיצון (ספקים, לקוחות קיימים ופוטנציאליים) ואף הקשר בתוך הארגון בסניף בודד או בין עובדים בין סניף אחד לסניפים האחרים בארגון. בתחילה, שימשו הטלפונים את הצורך העסקי, ובהמשך, עם התפתחות הדרישות, נכנסו לתמונה המרכזיות הקלאסיות (מרכזיות ה-TDM). בשלב מאוחר יותר, כשהדרישות הארגוניות גדלו והתפתחו עוד יותר, הופיעו המרכזיות הדיגיטאליות וכבשו את מקומן של מרכזיות ה-TDM. כיום, אנחנו נמצאים במצב בו הטכנולוגיות והמגמות של השנים האחרונות אינן מפסיקות להציב בפנינו אתגרי תקשורת, עליהם עונות המרכזיות המודרניות, מרכזיית ה-IP, מרכזיות המחשוב בענן וגם פלטפורמות התקשורת האחודה, אשר כוללת בתוכה מרכזיות.

מרכזיות IP (המכונות גם מרכזיות VoIP)

מרכזיית IP עושה שימוש בקווי הטלפון הקיימים של העסק ולכן, חוסכת את כאב הראש והעלויות ברכישת קווים נוספים וחיבורם. שילובה במערכת ה-LAN של הארגון (Local Area Network) ופעולתה בפרוטוקול תקשורת TCP-IP, מאפשרת שיחות בתעריף נמוך גם לחו"ל, מאחר והשיחות מבוססות אינטרנט, וכידוע, לאינטרנט אין תחשיב מרחק. פתרונות תקשורת מאפשרות לארגונים את הנוחות שבשימוש בקווי טלפון יציבים ובתכונות שיש להן משמעות מהותית לעסקים (רישום שיחות, הקלטות, שילוב עם מערכת Call Center וכד'). כיום, קיימים בשוק שני סוגי מרכזיות IP: מרכזיות Pure VoIP - מרכזיות שמתחילתן יוצרו כמרכזיות IP ולכן הן תומכות בתכונות ה-IP באופן מושלם, ומרכזיות היברידיות - מרכזיות TDM או מרכזיות דיגיטליות אשר שודרגו למרכזיות VoIP , ולכן, הן עלולות שלא להיות מסוגלות להתמודד עם תכונות VoIP מסוימות. מרכזיות כאלה יכולות להתאים לכל בית עסק בכל גודל שהוא, אבל יתרונן הגדול מתגלה בארגונים מרובי סניפים או בארגונים החפצים להקטין במידה ניכרת את עלויות שיחות הטלפון שלהם.

מרכזיות מחשוב ענן (מרכזיות בענן)

במסגרת מגמת מחשוב ענן לעסקים השוטפת את השוק הארגוני בשנים האחרונות, נוצר סוג חדש של "מרכזיה" - מרכזיות הענן. מדובר במרכזיות IP וירטואליות, המסופקות בחבילות שירות לארגונים ולבתי עסק שאינם רוצים או אינם מסוגלים להתמודד עם מרכזיות פיזיות. המרכזייה הפיזית נמצאת על שרת מרוחק, מתופעלת ומתוחזקת על ידי ספקי השירות, ובפועל, חוץ ממכשירי הקצה (מכשירי פקס או מכשירי טלפון), לארגון אין שום נגיעה לחומרה הפיזית המרכיבה את המרכזייה. את מירב היתרונות ממרכזיות מחשוב ענן, מפיקים ארגונים שאין בהם מחלקת IT מבוססת, בתי עסק שהמקום והתקציב שעומדים לרשותם הם מצומצמים וגם ארגונים שהעלויות הכרוכות בקניית מרכזת IP ובתפעולה אינן נמצאות בראש סדרי העדיפויות שלהם.

לסיכום:

בעסקים, כמו בעסקים - שימוש בכלים יעילים יותר מהווה יתרון עסקי ניכר על המתחרים. ובעולם בו התקשורת היא האלמנט הבסיסי ביותר לתפעול שוטף של הארגון או העסק - המרכזייה הנכונה, המתאימה לצרכיכם, עשויה לשמש עבורכם מנוף עסקי רציני.

ללחוץ כאן למידע נוסף על קול סנטר