נגישות
  • ניווט בעזרת מקלדת
  • התאמה לעוורי צבעים (גווני שחור/לבן)
  • התאמה לכבדי ראיה (צבעוניות הפוכה)
  • פונט נגיש
  • AAA
  • ביטול הנגישות (תצוגה רגילה)
  • נוסף לסל קניות:

מערכות IQ Call Center

מערכות IQ Call Center
 

לרמת השירות וליעילות המוקד הטלפוני, המהווה בדרך כלל ממשק ראשוני ואפילו עיקרי בין הלקוח לארגון, יש השפעה מכרעת על יעילות הטיפול בלקוח ועל רמת שביעות רצון הלקוח.
מערכות IQ Call Center מבית Voice Control אשר פותחה במיוחד עבור מרכזיות Panasonic מעצימה את יכולות ה Call Center המובנות במרכזיות Panasonic ומאפשרת לארגון לספק שירות יעיל ואיכותי תוך כדי שימוש במגוון כלים מתקדמים ופשוטים לתפעול.
המערכת בנויה בתצורת שרת לקוח המאפשרת לארגון לבנות את המערכת בהתאם לצרכי הארגון ללא תלות במיקום הפיזי של נציגי השירות ו/או עמדות הפיקוח.

 

תכונות עיקריות של מערכות IQ Call Center:
 

  • בקרה וניהול בזמן אמת
  • עמדת נציג/מפקד מרוחק
  • מגוון אפשרויות תצוגה
  • "הקפצת" מסכים
  • הפקת דוחות
  • הודעות מפקד
  • שליחת דוחות אוטומטית בדוא"ל
  • מגוון הודעות המתנה ותסריטי ניתוב
  • קישור למערכות ERM/CRM
  • ביצוע פעולות טלפוניה ממחשב המשתמש
  • הקלטת שיחות אוטומטית או על-פי דרישה
  • תכונות Call Center מתקדמות
  • שליחת וקבלת הודעות כתובות (צ'אט)
  • מבנה מודולרי