נוסף לסל קניות:
₪
המשך קניה
לרמת השירות וליעילות המוקד הטלפוני, המהווה בדרך כלל ממשק ראשוני ואפילו עיקרי בין הלקוח לארגון, יש השפעה מכרעת על יעילות הטיפול בלקוח ועל רמת שביעות רצון הלקוח.
מערכות IQ Call Center מבית Voice Control אשר פותחה במיוחד עבור מרכזיות Panasonic מעצימה את יכולות ה Call Center המובנות במרכזיות Panasonic ומאפשרת לארגון לספק שירות יעיל ואיכותי תוך כדי שימוש במגוון כלים מתקדמים ופשוטים לתפעול.
המערכת בנויה בתצורת שרת לקוח המאפשרת לארגון לבנות את המערכת בהתאם לצרכי הארגון ללא תלות במיקום הפיזי של נציגי השירות ו/או עמדות הפיקוח.
תכונות עיקריות של מערכות IQ Call Center: